Tip Top aan de Telefoon

Je wilt (nog) professioneler telefoongesprekken voeren? Met meer enthousiasme en overtuigingskracht? Wil je weten hoe je de leiding neemt en houdt in je gesprek? En wil je je communicatieve vaardigheden vergroten? Dit is je kans!

  Wat leer je in de training?

  • Hoe je professioneel en klantgericht telefoongesprekken voert
  • Wat je kunt doen om zelfbewust en sympathiek over te komen tijdens het contact met klanten
  • Hoe je sneller tot de kern komt door effectieve luister- en vraagtechnieken toe te passen
  • Hoe je structuur aanbrengt in al je gesprekken
  • Welke communicatieve vaardigheden je kunt verbeteren
  • Hoe je om gaat met lastige situaties als weerstanden, klachten en slecht nieuws
  • Hoe jij je persoonlijke stijl en die van de organisatie weet over te brengen aan de telefoon
  • en natuurlijk hoe je kunt werken aan jouw persoonlijke leerdoelen.

 

Odoelen Aan het einde van de training ontvang je een handig kaartje met Over de Trainer

 

Trainer Anne Heemstra heeft meer dan 7 jaar ervaring in het geven van telefoontrainingen. Deze hij heeft hij met name opgedaan als trainer in een groot facilitair call center. Hij heeft programma’s ontwikkeld en trainingen gegeven voor grote opdrachtgevers als  T-Mobile, Ziggo, Vodafone, Menzis, VGZ, DigiD, TLS (OV-chipkaart), Tele2, Essent en nog veel meer. Hij weet de trainingen effectief maar vooral ook leuk te maken door zijn enthousiasme en enorme gedrevenheid.

               

Waar vind de training plaats?

 

Stad

Locatie

Datum

Apeldoorn

n.t.b.

02 april 2019

Apeldoorn

n.t.b.

08 oktober 2019

 

Wat zijn de  kosten?

De investering is € 129,- excl. BTW. Deze kosten zijn incl. lunch en trainingsmateriaal.

Cursustijden:

10.00 uur -17.00 uur.

Geef je op via het inschrijfformulier

 

 

Liever maatwerk? Informeer naar de mogelijkheden via het contactformulier