Mystery Calls

Hoe professioneel is uw klantcontact?

U krijgt geen tweede kans om een eerste indruk te maken. Maar hoe wordt de telefoon binnen uw organisatie opgenomen? Als u wilt dat het "gezicht" van uw organisatie de klant altijd op de juiste wijze te woord staat en u wilt graag weten hoe professioneel uw klantcontact georganiseerd is, dan zijn de Mystery Calls van Trinon een handig hulpmiddel.

Waarom Mystery Calls?

Het eerste contact met uw organisatie bepaalt voor een groot gedeelte hoe uw klant over uw organisatie denkt. Wordt er bijvoorbeeld wel goed doorverbondenen en wordt uw klant beleefd en warm te woord gestaan? Hoe klantgericht zijn uw medewerkers en wordt er echt naar de klant geluisterd? Denken uw medewerkers mee met de klant en komen ze met een oplossing? De antwoorden op al deze vragen kan Trinon voor u in kaart brengen.

Advies

U krijgt van Trinon een advies op de volgende onderdelen:


- Gespreksvaardigheden (LSD, omgaan met weerstand etc.)
- Gespreksstructuur
- Telefoonetiquette
- Klantgerichtheid
- Professionaliteit
- Kwaliteit
- Relatiebeheer
- Inhoud
- Doorverbinden (warm/koud)

En dan...

Dat is natuurlijk aan u. Maar als u wilt komt Trinon graag uw hele team trainen. Op maat natuurlijk. Hierbij worden de belangrijkste punten in het advies als uitgangspunt genomen.

Prijzen 

Aantal Medewerkers

Prijs

1-5

€ 250,-

5-10

€ 450,-

10-20

€ 650,-

20 of meer

Prijs in overleg

Prijzen zijn excl. Btw en inclusief een uitgebreid adviesrapport.

 

-